niedziela, 21 stycznia 2018

Pielęgnacja twarzy i dłoni


W dzisiejszym poście pokaże wam co stosuję do pielęgnacji twarzy, rzęs i dłoni. Nie stosuję wszystkiego codziennie, niektóre produkty używam co 2 dni lub raz w tygodniu. 
Ważne są suplementy dla skóry. Prosta czynność – połknięcie kapsułki – może dać naprawdę wymierne efekty.
Jakie wybrać? Przede wszystkim witaminę E – działa ochronnie na komórki (a w połączeniu z witaminą C jest silnym antyutleniaczem). W prowadzonych badaniach na temat suplementów stwierdzono, że choć zaleca się nieprzekraczanie dobowej dawki podanej na opakowaniu, to nie można ich przedawkować. Warto łykać też kapsułki z olejem z wiesiołka (nawilża skórę) i kwasami omega-3, które uzupełniają warstwę lipidową naskórka. Są cenne zwłaszcza dla osób z suchą cerą.

Do oczyszczenia skóry stosuję Perfecta Oczyszczenie, Nivea płyn dwufazowy, SVR Sensifine 


Co dwa dni stosuję pastę i krem z ziaja liście manuka. Pasta do głebokiego oczyszczenia twarzy przeciw zaskórnikom sprawdza się u mnie doskonale, a krem nawilżający zostawia moją skórę w idealnym stanie.


Również na zmianę stosuję Żel Ducray Keracnyl z apteki i Isana Young Peeling


Od dermatologa dostałam te dwa żele. Stosuję ja na przemiennie


Do rzęs używam Odżywki z Eveline Advance Volumiere, po nim moje rzęsy są dłuższe i gęstsze


Do dłoni używam Kozie Mleko z Zjaja i Nivea Krem



Źródło info. http://polki.pl/moda-i-uroda/twarz-i-makijaz,pielegnacja-twarzy-15-podstawowych-zasad,10002930,artykul.html

5 komentarzy:

  1. Anonimowy21/1/18

    Używałam kiedyś odżywki do rzęs z eveline, lecz niezbyt się spisała. Koniecznie muszę wypróbować te produkty z Ziaji ^^ Pozdrawiam oraz dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamina E to rzeczywiście świetna rzecz, brałam do niedawna kapsułki A+E, które poprawiły stan mój cery... no, na pewno nie zaszkodziły. W moim przypadku lepiej sprawuje się cynk.
    Pastę z liści manuka wspominam bardzo dobrze. Fajna do użycia jako maska/peeling C:
    Kremik z Nivei jako preparat do twarzy niestety zapchałby mi pory, jednak do dłoni mógłby okazać się wspaniały - Nivea dobrze nawilża, a ja mam strasznie suche ręce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasia23/4/21

    Po wizycie u dermatologa i z jego polecenia kupiłam krem Keracnyl PP i uważam, że jest on naprawdę świetny, jeśli chodzi o leczenie trądziku. Wiele różnych składników pochodzenia naturalnego i bardzo kojąco działa na te wszystkie zmiany.

    OdpowiedzUsuń