środa, 17 stycznia 2018

by plane


 



Rok temu leciałam pierwszy raz samolotem i od razu to pokochałam. Te niesamowite widoki słońce, chmury... po prostu nie do opisania. Od razu zaczęłam robić zdjęcia lecz dopiero teraz dzielę się nimi z wami, ponieważ to własnie dziś 17 stycznia 2018r. postanowiłam opublikować swój pierwszy post na blogu...
Podchodziłam do tego wiele razy, ale nie wiedziałam czy na pewno chcę go prowadzić. I to właśnie dziś zdecydowałam się go napisać. Jeszcze nie wiem w jakiej konkretnie tematyce chcę go utrzymać, ale na pewno będzie to lifestyle. Coś o moim życiu codziennym... na jakie ciuchy poluję w sklepach, jakich kosmetyków używam i wiele innych rzeczy którymi się zajmuję. 
W dalszej części możecie obejrzeć resztę moich zdjęć 








18 komentarzy:

  1. Powodzenia😘

    Filusweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nigdy nie leciałam samolotem. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w blogowaniu! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Widoki cudne. Ja jeszcze nie miała okazji lecieć samolotem, ale mam nadzieję, że niedługo to narobię ;)
    Powodzenia w blogowaniu! Ja też dopiero zaczynam, więc jesteśmy w tym razem! :)

    Pozdrawiam ♥ + obserwuję!!! :)
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się w samolocie okropnie wynudziłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może miałaś dlugi lot, ja zawsze słucham muzyki

      Usuń
  6. Życzę Ci powodzenia w blogosferze! :)

    Obserwuję i zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za bloga!
    Ja nigdy nie leciałam samolotem, ale wiem, że musi to być coś wspaniałego :)

    https://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja boję się strasznie latać samolotem :D
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w blogowaniu, pisanie to wspaniała pasja Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  10. Latanie samolotem jest super <3

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń