czwartek, 25 stycznia 2018

Naturalna maska na włosy


Dziś chciałam pokazać wam moją naturalną maseczkę do włosów.
Włosy po niej rosną szybciej, są zdrowsze i gładsze. W dwa miesiące urosły 6cm i są mocniejsze.
Każdy składnik jest dostępny w supermarkecie lub aptece. Wszystko dostaniecie bez problemu.

Potrzebne będą:
1. Olej kokosowy - 1 łyżeczka
2. Olej arganowy - 1 łyżeczka
3. Żółtko jajka
4. Olejek rycynowy - 1 łyżeczka
5. Oliwa z oliwek - 1 łyżeczka
6. Cytryna - pół

Wszystko wlewamy do miseczki i wcieramy w skórę głowy, a resztę nakładamy na długość włosów. Trzymamy na głowie do 30 min następnie spłukujemy i myjemy włosy jak zawsze.

Olej kokosowy pomaga w odbudowie proteinowej strukturze włosów, wzmacnia je, walczy z łupieżem i odżywia skórę głowy. Jest to kosmetyk naturalny, wydajny i bardzo przyjemy w stosowaniu.

Olej arganowy to w 100 % naturalny kosmetyk, który przede wszystkim nawilża skórę głowy i same włosy, poprawia ich kondycję. Sprawia, że włosy staja się grubsze, mocniejsze i lśniące

Żółtko jajka używały już nasze babcie, żeby mieć czyste, odżywione i jedwabiste włosy. Żółtko zawiera witaminy z grupy B (B1, B3, B12, kwas foliowy i biotynę), A, E i D oraz minerały, takie jak selen, cynk, fosfor i żelazo.

Olejek rycynowy wzmacnia włosy, przyspiesz ich porost, zwiększa elastyczność, zapobiega łamaniu i wypadaniu.

Oliwa z oliwek nawilża je, zapobiega wypadaniu, pozwala odbudować strukturę zniszczonych włosów.

Cytryna zawiera witaminę C,wapń, kwas foliowy, witaminy z grupy B, magnez, potas, luminofory, cynk i wiele innych cennych składników. Cytryna na włosy nadaje blask, wzmacnia i wspomaga porost włosów.

17 komentarzy:

  1. O kurde nie słyszałam nigdy o takiej masce. Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dłuższego czasu myślę o zrobieniu sobie jakiejś maseczki, może postawię na tę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy25/1/18

    Wow wow, 6 cm?! Niesamowite, muszę koniecznie wypróbować! Aktualnie jestem świeżo po cięciu włosów, więc na pewno zobaczę ewentualne efekty ^^ Zmodyfikuje nieco skład i odrzucę olej kokosowy , który zupełnie nie kooperuje z moimi włosami.

    Zapraszam: anotherbeautyblogxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy25/1/18

    Muszę kiedyś wykonać taką maseczkę ^^ Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy26/1/18

    Ja chyba jeszcze nigdy nie robiłam własnej maseczki...
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie wykorzystam! Ale czy przez np jajko na głowie nie zostaje jakiś nieprzyjemny zapach? Często spotkałam się z takimi komentarzami przy podobnych maseczkach, dlatego wolę spytać :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/08/makarska-chorwacja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest pewne uczucie ale jak potem myjemy włosy 2 razy szmponem jest okej

      Usuń
  7. Skorzystam na 100%! Ostatnio właśnie szukałam jakiejś fajnej maski do włosów, którą mogę sama zrobić. Trafiłaś w punkt z tym postem! :)

    Pozdrawiam ♥
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię sama wykonywać różne maseczki, ale do włosów jeszcze nie robiłam. Kurcze, to serio musi dobrze działać, bo przecież sam olej kokosowy ma super składniki.
    MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio odłożyłam prostownice i zaczęłam bardziej dbać o włosy, chyba muszę wypróbować twojego przepisu na tą maseczkę :) + obserwuję
    Zapraszam do siebie
    nkarolainn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę koniecznie spróbować tej maseczki :) uwielbiam testować
    kosmetyki do włosów, zwłaszcza takie domowej roboty :)
    pozdrawiam cieplutko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Maseczka na włosy to bardzo dobry pomysł, przekonuje mnie to, że po niej tak szybko rosną włosy :D Mi nigdy nie chce się z nimi bawić, ale może spróbuję :P
    Obserwuję :)
    https://krotkoalepieknie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Szukałam domowej maski na porost włosów, już sobie zapisałam, zobaczę jak się sprawdzi! :)

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Koniecznie muszę wypróbować!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy przepis, ja używam sam olej kokosowy lub sam olejek rycynowy, muszę zrobić kiedyś taką maskę z różnych składników jak Ty przedstawiłaś :) zostaje tu na dłużej, obs. zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń