sobota, 20 stycznia 2018

My make-up cosmetics


W tym poście pokażę wam moje kosmetyki codziennego użytku. Na co dzień nie maluję się mocno, stawiam raczej na delikatny makijaż, więc nie mam zbyt wielu kosmetyków... 


Mój makijaż rozpoczynam od nałożenia bazy jest to Rimmel Stay Matte Make Up Primer ma on lekką formułę i nie zatyka porów. Następnie rozprowadzam podkład Maybelline Fit Me nadaje sie do normalnej i tłustej skóry, pozostawia skórę nieskazitelną. 



Matuje twarz używając Rimmel Stay Matte Pressed Powder jest to puder nowej generacji zawierający naturalne składniki.


Następnie używam Lovely Brows Creator Pencil, aby nadac moim brwiom kształtu, a potem używam czarnej kredki do oczu.


Rzęsy maluję tuszem Rimmel Extra Long Lash


W zależności od dnia używam Kylie Lipstick lub Lovely Color Wear


Ewentualnie którąś z moich Maybelline Baby Lips


11 komentarzy:

  1. Ja na co dzień się nie maluję, bo... zwyczajnie mi się nie chce! Wolę pospać te 20 min dłużej ;)
    Ale post bardzo ciekawy, a Kylie ma bardzo ładny kolor! :)

    Pozdrawiam ♥
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tego podkładu, jak się sprawdza czy
    Oksyduje ("ciemnieje")?
    Swego czasu bardzo chciałam go kupić ale nie byłam do końca przekonana.
    Bardzo lubię baby lips, fajnie nawilża.
    Dużo też słyszałam o pudrze Stay Matte, ale nigdy nie miałam okazji go wypróbować.
    Pozdrawiam!
    Obserwuję :)

    https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również na codzień preferuję delikatny makijaż :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Malujemy się całkiem podobnie, z wyjątkiem pomadek i primera, to widzę tu wszystko :D Również wolę kredki niżeli eyelinery. Są łatwiejsze w użyciu (a może ja jestem zbyt leniwa?)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten puder, świetnie sobie radzi z matowieniem mojej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również mam ten puder i nie zamienię na żaden inny,jest świetny.
    http://nkarolainn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam część tych kosmetyków :)


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny post, podoba mi się :)
    Może wspólna obserwacja? :)
    http://veronicalucy.blogspot.com/2018/02/in-forest-white-fur-coat.html

    OdpowiedzUsuń