czwartek, 8 marca 2018

Konto na YT

Od dłuższego czasu zastanawiałam się nad założeniem kanału na YT. Z blogami próbowałam kilka razy, często kończyłam lub robiłam sobie przerwy. Jednak lubię to robić, pisać i opowiadać.
Na pewno nie zrezygnuję z bloga, bo to część mnie. Często nie wiedziałam o czym pisać, nie wiedziałam o czym chcielibyście czytać. Ale teraz już wiem, że powinnam pisać o tym co płynie z mojej głowy.

Dziś chciałabym zaprosić was na mój nowy kanał  www.youtube.com/klaudiasingh

Dopiero zaczynam, ćwiczę nagrywanie i dodaję prywatne vlogi dla znajomych i rodziny. Uczę się obrabiać filmiki w programie. Na prawdę mnie to kręci
Po całym dniu siadam sobie wieczorem i tak się wciągam w montaż. Znajomi też mówią, że jak na pierwsze vlogi to idzie mi całkiem dobrze.
Muszę się jeszcze dokształcić z wiedzy o youtubie i z czasem zacznę udostępniać publiczne filmy.

Zapraszam do subskrybowania mojego kanału

https://www.youtube.com/channel/UCrdhSQJz4Rd0J2Hv4wUuBug

16 komentarzy:

  1. Też bardzo chciałam nagrywać filmik na YT. Zaczęłam od gameplayów, ale obróbka ich w Adobe Premiere Pro mnie przerosła.. z ciekawości, z jakiego programu korzystasz? ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia na YT!

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy8/3/18

    W takim razie powodzenia, w wolnej chwili tam zajrze!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia i wytrwałości ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia, i życzę wytrwałości w prowadzeniu kanału! Ciężki orzech do zgryzienia według mnie. Zazdroszczę odwagi:) BLOG - golawskarolina

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy9/3/18

    Życzę powodzenia na YT :D Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo, z checia sobie poogladam!! ;) powodzonka zycze

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy9/3/18

    Powodzonka, czekam niecierpliwie na pierwsze filmy ^^

    Obserwuję i zapraszam anotherbeautyblogxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w prowadzeniu kanału! Z pewnością wpadnę;)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Też kiedyś myślałam o założeniu kanału na YT, ale ostatecznie zrezygnowałam :D Trzymam za Ciebie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia z prowadzeniem kanału na YT! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzonka i zapraszam na mój YT (link na blogu)! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że postanowiłaś zacząć z czymś nowym! Ja od dawna myślę o nagrywaniu filmików, ale raczej z wyjazdów niż takich pogadankowych czy makijażowych. Życzę powodzonka!!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę powodzenia!


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń