poniedziałek, 5 lutego 2018

Coś na II śniadanie


Gdy zjem porządne śniadanie w domu, potem w szkole nie jestem głodna, ale nie można zapominać o 2 śniadaniu. Najlepszą przekąską są świeże owoce, ale od czasu do czasu pozwalam sobie na coś innego...
DayUp Raw&Go to naturalny baton na bazie płatków owsianych, owoców i jogurtu. Produkt bez dodatku cukru i zawiera żywe kultury bakterii jogurtowych.

DayUp Pearls to pyszny deser na bazie śmietanki kokosowej, musów owocowych oraz pereł tapioki. Bez dodatku cukry i naturalnie bezglutenowy.




Oraz DayUp to unikatowe połączenie musu owocowego, jogurtu i ziaren zbóż, którym można cieszyć się wszędzie.


6 komentarzy:

  1. Anonimowy5/2/18

    Bardzo fajne rozwiązanie. Ja bez drugiego śniadania nie wychodzę z domu, zawsze muszę mieć porządną kanapkę i butelkę wody ^^

    Obserwuję i zapraszam: anotherbeautyblogxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy ich jakoś nie próbowałam. Zazwyczaj stawiam na owoce ;)

    Pozdrawiam ♥
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  3. Te desery jem praktycznie cały czas <3 Mój ulubiony to z malinami, borówkami i kokosem. Batona miałam tylko raz (mango) i nie przypadł mi gustu.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy ich nie próbowałam ale na pewno to zmienię ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest to fajne rozwiązanie, szczególnie, że ja w szkole dość dużo jem i kanapka nigdy mi nie wystarcza, a to jest fajnym zdrowym uzupełnieniem. O dziwno nie widać, że ja tyle jem
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń