wtorek, 23 stycznia 2018

Moje szampony i odżywki


Jakich szamponów używam? Wielu...
Ciągle je zmieniam, ponieważ moje włosy szybko się przyzwyczajają i szampon bardziej szkodzi niż pomaga. Niektóre szampony bardzo wysuszają moją skórę głowy i muszę z nich szybko rezygnować.



Wyżej widzicie szampon i odżywkę z serii Jantar z wyciągiem z bursztynu. Włosy szybko się przetłuszczają, ale poprawia się ich kondycja i rosną szybciej zdrowe

Spakare Revitalizing Shampoo i Nourishing na tą serię namówiła mnie moja koleżanka, rzeczywiście jej stan włosów znacznie się poprawił. Są to naturalne szampony, lecz moje włosy nie za specjalnie się polepszyły


Tani Bambino Szampon jest delikatny ponieważ przeznaczony dla dzieci. Nie podrażnia lecz także włosy szybciej się przetłuszczają


Syoss Ceramide Complex kupiłam ostatnio i polecam. Włosy łatwe do rozczesania i lśniące


L'biotica Biovax Gold intensywnie regenerująca maseczka także działa, włosy są bardziej lśniące i łatwo się je rozczesuje 


7 komentarzy:

  1. Dzięki. Na pewno wykorzystam.

    Filusweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam większość z nich i większość się sprawdziła. Też ciągle zmieniam szampony i nie mogę znaleźć tego jedynego :(

    Pozdrawiam ♥
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy24/1/18

    Uwielbiam posty w tematyce włosów ^^ Ja bardzo zniechęciłam się do syossa, kiedy po ostatnim używaniu odżywki kompletnie zrujnował mi włosy :/

    Obserwuję i zapraszam: anotherbeautyblogxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zamierzam już niedlugo przetestowac hmmm to jest chyba rosyjski szampon Babuszki podobno w Naturze kosztuje 6-7 zl a wlosy sie nie przetluszczaja i sa odswierzone bo ze swoimi wlosami tez sie zmagam juz dluzszy czas :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń